• (Android) Farm City: Farming \u0026 City Building bezgalīgs visu kapāt

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Farm City: Farming \u0026 City Building ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Farm City: Farming \u0026 City Building IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ bezgalīgs visu kapāt ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Farm City: Farming \u0026 City Building 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Iepriekšējā reizē tas nedarbojas, tagad ir tik jautri, ka nedarbojas ...................?................................ .?.........?................................?......? ........................

    Nevar izveidot savienojumu ar citiem spēlētājiem, kāpēc? Township darbojas daudz labāk. Vai man vajadzētu pamest un spēlēt pilsētu?

    Man šis sākumā patika. Būtu piešķīris 5 zvaigznes, bet jūs nevarat pieteikties facebook... labi, tas ir jums, bet jūs nesaņemat bonusu un nevarat redzēt savus draugus vai iegūt jaunus draugus spēlē. Tas parāda, ka tas tiks atsvaidzināts, bet tur un neviens spēlētājs nerāda. Es neesmu izsmelts. Tas ļoti saīsina spēles laiku. Nevar iesaistīties, izņemot to, lai varbūt palīdzētu vienai personai, ko spēle jums sniedz. Cerot, ka tas drīz tiks salabots. Vai arī es atinstalēšu. CO OP PLZ

    Jauka spēle, ko spēlēt, bet es gribu redzēt cilvēkus, kuri staigā, piemēram, piešķir tai dzīvību, ne tikai automašīnas padara to īstu

    Man ļoti patika spēle, bet tad pirkšanas iespējas sāka iesaldēt. Es domāju, ka, ja es mēģinātu atinstalēt un pēc tam instalēt vēlreiz, tas varētu darboties, bet tagad mana spēle ir pazudusi!

    Šī spēle ir kā pilsēta, bet labāka, jo spēlēšanai netiek izmantoti dati. Patīk


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :