• (iOS) Mystery Tales 4 f2p podvádí nekonečné body

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mystery Tales 4 f2p ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mystery Tales 4 f2p IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ podvádí nekonečné body ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mystery Tales 4 f2p 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Mystery Tales 4 f2p Macəra vkj

    Tato hra je bohužel velmi špinavá. Předměty v druhé polovině hry neustále mizí z inventáře, takže je nelze dokončit. Také v jiných hrách se znaménko plus zezelená, když si vezmete další předmět, který je již v inventáři. Na této hře to nefunguje, jen zůstává červená. Je to škoda, protože jsem si užil ostatní hry od tohoto vývojáře. Prosím opravte to.

    Co Je Nového ; Secret City 1 F2P · 2,564. Investigate murders in Secret City in our fun mystery hidden object games free! ; Hidden Object – Mystery Tales 4 (Free

    Tutoriál pro tuto hru se dostatečně nevzdává, abyste si ji mohli zahrát. Frustrující. Odinstalování.

    stáhnout Hidden Objects - Mystery Tales: Master of Puppets apk nejnovější verzi od DominiGames ... Hidden Object – Mystery Tales 4 (Free to Play).

    Media & Education 2018 Média a vzdělávání 2018 - Media4u ...

    Mystery Tales 4 f2p Adventure aybc

    Změnil jsem to na jednu hvězdu kvůli odpovědi – mám zařízení střední třídy. Tyto hry hraji často (jak f2p, tak ty, které si koupím) a NIKDY předtím jsem neměl problém se zpožděním nebo závadami. Originál: Dvě hvězdy, protože děj vypadal slibně. Ale musel jsem odinstalovat, protože tam bylo tolik závad a zpoždění, že mě bolely oči. Pak jsem to vzdal, když jsem se nemohl dostat přes minihru s mapou, protože ovládání bylo neúčinné a zpoždění to znemožňovalo.

    Je to pěkná hra a líbí se mi, že hlavní postavou je žena! Také pěkná řada hádanek! Dobrá řada lehkých a těžkých. Trvalo mi pár dní, než jsem to dokončil. Mějte na paměti, že toto je kapitola 4 ze 14 her a určitě bude mít nějaké závady. Většinu závad jsem dokázal opravit tak, že jsem odešel z místnosti a vrátil se dovnitř. Jiné jsem si prošel hrubou silou.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :